KOMUNIKAZIOAK
Testua Times New Roman, 12 ptsen entregatuko da, 1,5 lerroko lerroartearekin eta 6 pttako banaketarekin paragrafoen artean.
Testuak maila bakarreko atalak izan ditzake. Atal-tituluek testuaren ezaugarri berak izango dituzte, letra lodiz bada ere.
Izenburua erdian kokatuta eta letra lodiz idatzita egongo da, Times New Roman, 14 pta.
Testuak gehienez bi taula eta bi irudi izan ditzake, tipologiaren arabera korrelatiboki zenbakituta eta dagokion izenburuarekin.
Edukiren bat itsatsi behar izanez gero, aldez aurretik egiaztatu «itsatsi formaturik gabe» aukeratzen dela .
Komunikazioak mahai bakoitzean aurkeztuko dira, kontaketa baten bidez; beraz, ez dago denbora espezifikorik komunikazio bakoitza aurkezteko. Horretarako, erakundeak hiru bide osagarri aurreikusi ditu esperientziak zabaltzeko:
- Komunikazioen online argitalpena
- Esperientziaren laburpen-bideo bat zabaltzea (aukerakoa)
- Esperientziari buruzko poster bat zabaltzea (aukerakoa)
BIDEOA EDITATZEKO ARAUAK
Komunikazioarekin batera, nahi izanez gero, esperientzia azaltzen duen bideo labur bat aurkeztu ahal izango da. Biltzarraren antolakuntzak kongresua kongresuan zehar eta bere webgunean proiektatzeko konpromisoa hartzen du.
Bideoak honako elementu hauek izan beharko ditu gutxienez:
- Egileak eta esperientzia aurkeztea.
- Helburuen azalpena.
- Garapena edo ikerketaren edo esperientziaren funtsezko puntuak.
- Ondorio garrantzitsuenak.
Ahal den neurrian, egindako esperientziaren ikus-entzunezko irudiak edo argazkiak gehitzea gomendatzen da. Era berean, web gune batean material osagarriak badaude, URLerako esteka edo QR kode bat sartzea gomendatzen da.
Bideoak gehienez hiru minutuko iraupena izango du. Egileak edo egileek bideoak argitaratzeko plataforma batera igo beharko dute (Vimeo edo Youtube motakoa), eta dagokion URLa bidaliko diote kongresuaren idazkaritzari, komunikazioa entregatuta.
POSTERRA EDITATZEKO ARAUAK
Komunikazioarekin batera, nahi izanez gero, esperientziari buruzko poster edo horma-irudi bat aurkeztu ahal izango da. Biltzarraren antolakuntzak konpromisoa hartzen du biltzarrean zehar eta bere webgunean erakusteko.
Egileek aukeratzen duten poster-ereduan adierazten diren testuak, irudiak eta QR kodea bidali beharko dituzte, Kongresuak eskaintzen dituen bi aukeren artean. Posterren edizioa Kongresuaren antolakuntzak egingo du.
Poster eredu bi daude, egileak aukeratu beharrekoak. 900×1200 mm-ko neurrira diseinatuta daude. Mahaiko idazpurua eta izenburua antolatzaileek adieraziko dute. Mezu elektroniko bat bidali behar da congreso.historia.con.memoria@navarra.es helbidera, jarraibide hauek betez:
Gaia: posterra + komunikazio-titulua.
Testua:
[1 EREDUA/2 EREDUA]: Aukeratutako eredua adieraztea
Komunikazioaren egilea eta izenburua.
Testuak eta irudiak aukeratutako ereduaren arabera.
Diseinatu ahal izateko, honako hauek bidali behar dira:
- Gehienez 250 hitzeko komunikazioa azaltzen duen testua.
- Argazki handi bat eta bi txikiago. Argazki handiak 900 mm-ko zabalera izan behar du, 100 ppp minimora. Beste biak, antzeko bereizmena eta gutxienez 400 mm-ko zabalera dutenak.
- QR kodearekin lotzeko URL bat (informazio gehiago duen webgune bat badago).
Diseinatu ahal izateko, honako hauek bidali behar dira:
- Gehienez 210 hitzeko komunikazioa azaltzen duen testua.
- 6-7 hainbat dimentsiotako argazkiak, posterraren neurrietara egokituak, gutxieneko 100 ppp-ko bereizmenarekin. Gutxi gorabehera, zutabe bat 300 mm-ko zabalera da, bi zutabe 600 mm. gutxi gorabehera.
- QR kodearekin lotzeko URL bat (informazio gehiago duen webgune bat badago).
Últimos comentarios